Review - Wunderbrow

Hi guys,

This review is also available in Dutch. The Dutch version is available underneath every English written alinea.

Let me start this post by stating this is a sponsored review. I received the product as a gift, to give it a test and to write my opinion about it. The fact that I was gifted the product, will not affect my opinion in any way. 

The past week, I've been testing Wunderbrow, a semi permanent and long lasting eyebrows make up product, that claims to be an easy and quick solution for your everyday eyebrow make up routine. And today, I'm very happy to share my results and my opinion with you! :)

Hoi hoi,

Voor ik begin, wil ik even stellen dat dit een gesponsorde post is. Ik ontving het product als een geschenk, om het uit te testen en mijn eerlijke mening erover te schrijven. Het feit dat ik deze Wunderbrow gratis heb ontvangen, heeft echter geen enkele invloed op mijn mening!

De afgelopen week heb ik de Wunderbrow mogen uittesten, een semi-permanent en langdurig wenkbrauw product, dat een gemakkelijke en snelle oplossing voor de dagelijkse wenkbrauw make-up routine zou zijn. En vandaag mag ik mijn mening met jullie delen! :)





We're all so busy now, we're always in a rush and our lives are so hectic that we even haven't got the time anymore to apply our make up. Sounds familiar? It does for me! Besides that, for me, it's not that easy to fill and colour my eyebrows with a pencil. No matter what I do or how much I've tried, I just can't seem to get it right. I also tried powder and eyebrow stencils, but that just looked so fake, that wasn't a hit either! 

Tegenwoordig hebben we het allemaal zo druk, we zijn altijd in een rush en onze leventjes zijn zo hectisch dat we zelfs geen tijd meer hebben om onze make-up fatsoenlijk aan te brengen. Klinkt bekend? Ja hoor! Persoonlijk vind ik het ook niet zo gemakkelijk om mijn wenkbrauwen in te vullen en bij te kleuren met een wenkbrauwpotlood. Maakt niet uit wat ik doe of hoe dikwijls ik het probeer, ik krijg mijn wenkbrauwen gewoon niet op punt. Zelfs met poeder en wenkbrauw sjablonen lukt het me niet. Ik heb het geprobeerd, maar dat zag er zo nep uit, dat was dus duidelijk ook geen succes! ;)

Years ago, I started to tweeze my eyebrows and I went a little bit crazy with my tweezers over the years. Very thin eyebrows used to be very trendy in the 90's, but now, thanks to women like Cara Delevigne, it's a big deal to have big eyebrows.  As a result of all that plucking back then, my eyebrows are very thin and don't grow as they should be. I tried to stay off them for a while, to give my eyebrows the chance to grow back properly, but if I don't epilate them, I literally have two big caterpillars above my eyes! ;) And not in a good, trendy, Cara way, by the way! ;)
Wunderbrow take cares of all those problems.

Jaren geleden epileerde ik voor de eerste keer mijn wenkbrauwen. Fijne wenkbrauwen waren toen heel erg hip (ah, nostalgie...... Die heerlijke jaren 90! ;) Haha!), maar nu, dankzij vrouwen zoals Cara Delevigne, zijn het volle wenkbrauwen waar de klok slaat! ;) Het resultaat van al dat gepluk toen: fijne wenkbrauwen die niet meer groeien zoals ze horen te groeien. Ik heb al geprobeerd om er gewoon af te blijven, om mijn wenkbrauwen de kans te geven om netjes terug te groeien, maar als ik niet epileer, dan zit ik met twee dikke rupsen boven mijn ogen. En niet op de goede, trendy Cara manier! ;)
Wunderbrow maakt komaf met al deze problemen.

Wunderbrow is a semi permanent make up product for your eyebrows. It's created thanks to the permafic technology, which means it contains hair - like fibers, combined with special pigments. That hair fiber complex is infused into a permafix gel that creates a flexible matrix, locking the natural colour and fibers on your brows. That was our biology lesson for today! ;)

Wunderbrow is een semi-permanent make-up product voor de wenkbrauwen. Wunderbrow bestaat uit  vezels die erg op echt haar lijken. Deze vezels worden gecombineerd met speciale pigmenten. Dat haarvezel complex wordt daarna toegediend aan een Permafix gel die een flexibele materie creëert, die de  natuurlijke kleur en vezels op uw wenkbrauwen vastzet. Dat noemt men de Permafix technologie. Tot zover het biologie lesje... ;)


Let's take a look at my brows during the past few years.

Laten we even een kijkje nemen naar mijn wenkbrauwen, door de jaren heen.

No make up here! ;) That's what we like to call a "blotebillengezicht" in Dutch, or, translated in English, a naked butt face! :D Lol!

Geen make up hier! Blotebillengezicht! ;)

Here, I used a eyebrow pencil, but still, I kept my brows quite thin. This picture was taken by my boyfriend, by the way and was a part of my Snow Shoot! ;)

Hier heb ik een wenkbrauwpotlood gebruikt. Deze foto is gemaakt door mijn vriend en was een deel van mijn Snow fotoshoot! ;)

Here, I used a powder, combined with a eyebrow stencil. The picture is a few years old now but my eyebrows still look awfully fake in this one! ;) 

Hier heb ik het poeder, in combinatie met een wenkbrauw sjabloon gebruikt. De foto is al enkele jaartjes oud, maar mijn wenkbrauwen zien er nog steeds vreselijk fake uit! ;)

Thanks to the lovely Monique of Beautysnederland, I had the chance to test the Brunette version and I'm impressed. Although the colour in the tube was similar to the colour of my eyebrows, it seemed to be a little too dark for me when I finally applied it. With my blonde hair, I presume the Blonde version would be a better fit for me. 

Dankzij die lieve Monique van Beautysnederland, kreeg ik de kans om de Brunette versie uit te testen en ik ben onder de indruk. In de tube leek de kleur wel op de natuurlijke kleur van mijn wenkbrauwen, maar eens ik de Wunderbrow had opgedaan, leek de kleur me een beetje te donker. Mijn blonde haren matchen waarschijnlijk net iets beter met de blonde versie.

This one is taken today and I'm wearing my Wunderbrow with pride! ;)

Deze foto is vandaag gemaakt en ik draag de Wunderbrow met trots! ;)



The Wunderbrow comes with a angled applicator and a little mascara brush. Although the mascara brush is meant to brush out your brows after applying, to make sure you didn't use to many, it's also a great way to apply the product to your brows. It's best to try them both, so you can see for yourself what the easiest applying method is for you.

De Wunderbrow komt met een fijne applicator en een klein mascara borsteltje. Het mascara borsteltje is bedoeld om je wenkbrauwen na de applicatie een beetje uit te borstelen, maar het is eveneens een hele goede manier om je product aan te brengen. Het gemakkelijkste is om ze allebei eens even uit te proberen, zo kan je zelf zien welke manier jou het beste ligt.






I applied the wunderbrow with the mascara brush, I figured it would be easier that way, because working with the mascara brush, is more precise, I guess.

Ikzelf heb de Wunderbow aangebracht met het mascaraborsteltje, het leek me de makkelijkste manier omdat je met het borsteltje toch net iets preciezer kan werken volgens mij.



The Wunderbrow claims to be longlasting, smudge, transfer and waterproof , and should be easy to apply and I have to say, I didn't went swimming, so I don't really know about the waterproof part, but my eyebrows were still pretty visible after showering, so I assume it's swimproof too. The Wunderbrow doensn't smudge when you rub it and it doesn't transfer when dressing up or wiping your face during a hot day, and, last but not least, when I tried it, the Wunderbrow lasted for 2 days, so the rumors are true! ;)

De Wunderbrow beweert een langdurig draagbaar product te zijn, en zou veeg, transfer en waterproof moeten zijn. Ook zou het makkelijk moeten zijn om het product aan te brengen. Ik moet wel toegeven dat ik er niet mee ben gaan zwemmen, dus het waterproof deel weet ik natuurlijk niet zeker, maar mijn wenbrauen zagen er wel nog netjes uit na het douchen, dus ik vermoed dat zwemmen zeker tot de mogelijkheden behoort. De Wunderbrow laat geen vlekken achter en geeft geen vegen als je erover veegt. Ook blijft het product 2 dagen netjes zitten, dus alle geruchten blijken toch echt waar te zijn! ;)

Ingredients / Ingredienten:
Isododecane, Mica, Trimethylsiloxysilicate, Quaternium-18 Hectorite, Ethylene/Propylene/Styrene Copolymer, Butylene/Ethylene/Styrene Copolymer, Propylene Carbonate, Dimethicone, Triethoxycaprylysilane, Isohexadecane, O-Cymen-5-Ol, Isodecyl Isononanoate, Tocopheryl Acetate, Nylon-66, Nylon-6, C4-24 Alkyl Dimethicone/Divinyldimethicone Crosspolymer, Silica, Polydiethyleneglycol Adipate/Ipdi Copolymer, Perfluorononylethyl Carboxydecyl Lauryl Dimethicone, Perfluorononyl Dimethicone
May Contain: Titanium Dioxide (Ci 77891), Iron Oxides (Ci 77491,  Ci 77492,  Ci 77499)
These ingredients are also mentioned on the side of the box.
De ingrediënten staan ook netjes aangegeven op de zijkant van de verpakking.

Applying the product with the mascara brush is going pretty smooth, but I needed a few times to get it right though.

Het product aanbrengen met het mascaraborsteltje, dat ging vrij goed, maar ik heb wel een paar keer moeten oefenen om het helemaal goed te krijgen.

How to apply:
Make sure your brows are clean (no creams or make up)
Start filling up the spare spaces.
Brush out.
Apply some more if needed. Always work in the direction of hair growth.

Hoe aanbrengen:
Aanbrengen op propere wenkbrauwen (geen creme's of make up)
Kale plekken inkleuren
Uitborstelen
Nog een laag toevoegen, indien nodig. Werk steeds in de haargroeirichting.

You can apply two layers, which will make the colour more intense and dark. Wunderbrow  also covers gray hair! 

Je kan twee lagen over elkaar toevoegen, dit maakt de kleur intenser en donkerder. Wunderbrow dekt ook op grijze haren!

To remove the product from your brows, use Wundercleanse.

Om het product weer te verwijderen, gebruik je Wundercleanse.

Let me finish up by giving you some more information about Beautysnederland.
Voor we eindigen, geef ik jullie graag nog wat extra informatie over Beautysnederland mee.
If you live in Europe, you can place your order at Beautysnederland, they are the official importer of Wunder2 products in Belgium and the Netherlands and they deliver everywhere in Europe. If you order from Belgium, they ship from Belgium, so you're package will arrive shortly. And they also have a French helpdesk for those Belgian who talks French... ;)
Als je in Europa woont, dan kan je een bestelling plaatsen bij Beautysnederland, zij zijn de officiële importeur van Wunder2 producten in België en Nederland en zij leveren overal in Europa.Als je in België woont, leveren zijn ook vanuit België, zodat je je pakketje heel snel in huis hebt. Ze hebben trouwens ook een Franstalige helpdesk, voor onze Franstalige landgenootjes... ;)
When ordering at Beautysnederland, your package arrives in a beautiful pink envelop.
Wanneer je bij Beautysnederland besteld, dan arriveert je pakketje in een mooie roze enveloppe.


By ordering with Beautysnederland, you'll have a few options to pay for your order. You can pay by bank: using Ideal, SoFort Banking, Mister Cash, Belfius Direct Net or with a direct transfer from your own bank or you can pay by creditcard. 
Om je bestelling bij Beautysnederland te betalen, heb je een paar betaalopties. Zo kan je via de bank betalen met Ideal, SoFort Banking, Mister Cash, Belfius Direct Net of met een overboeking via je eigen bank. Betalen met een kredietkaart behoort ook tot de mogelijkheden.
The shipping costs are €5 by shipping to Belgium and €9,50 for shipping to other European country's. You can send your products retour within 14 days. No questions asked and you'll get your billing money and shipping money back. 
Voor de verzending betaal je €5 bij een levering naar België en €9,50 om een levering naar andere Europese landen te laten verzenden. Retours kan je, zonder opgaaf van reden, binnen de 14 dagen terugsturen. Dan krijg je niet enkel de prijs, maar ook de verzendingskosten terugbetaald. 
Beautysnederland also sells tanning gloves, make up products, body wraps and gels for slimming down, self tanning products and anti aging products.
Beautynederland verkoopt ook tanning handschoenen, make up producten, body wraps en gels om af te vallen, self tanning producten en anti aging producten.
What do you think about Wunderbrow? Have you used it yet?
Wat denk jij van de Wunderbrow? Heb jij het al gebruikt?

Thanks to Monique from Beautysnederland for giving me the opportunity to test the Wunderbrow and to write this review!
Dankjewel aan Monique van Beautysnederland om me de kans te geven om de Wunderbrow uit te mogen testen en deze review te kunnen schrijven!
Thanks for reading!
Natje

Note: This is a sponsored post! I received the products in this review for free. Obviously this doesn't affect my opinion in any way and  this review is completely honest!  Check out my PR page for more about sponsoring please! 

0 reacties:

Een reactie posten